15287 klanten beoordelen ons met9.2 / 10
Webshop Keurmerk
Zoeken via merk, model & type

Klantenservice

Op deze pagina vind je antwoord op de meest gestelde vragen.


Verzenden en Retouren

Levertijd

Is je bestelling op voorraad en op werkdagen voor 17:00 besteld? Dan wordt de bestelling na onze handmatige controle dezelfde dag nog meegegeven aan de transporteur. Wij versturen onze pakketten met DPD en PostNL. Meestal wordt je pakket, wanneer je op een werkdag besteld, de volgende dag al geleverd. Echter kunnen we dit niet 100% garanderen! Houd daarom de track en trace gegevens in de gaten en bestel ruim op tijd wanneer dat mogelijk is. We raden het aan om afspraken met een garage pas te maken wanneer de onderdelen geleverd zijn. We verwerken pakketten op werkdagen, dit wil zeggen dat bestellingen die op zaterdag en zondag worden geplaatst op maandag door ons worden gecontroleerd en verwerkt.

Gratis controle of je bestelling op je auto past

Wij controleren elke bestelling op juistheid. Zo krijg je altijd passende onderdelen voor jouw auto. Geef daarom na bestelling altijd je chassisnummer door. Wanneer uit onze controle blijkt dat er andere onderdelen op jouw auto zitten, dan nemen we contact met je op. Wil je dat wij je bestelling niet controleren? Geef dit dan aan ons door. Dan geven we je bestelling direct door aan de transporteur.

Voorraad

Op onze site laten we alleen onderdelen zien die op voorraad zijn. Deze voorraad krijgen we door van onze leverancier. In de meeste gevallen klopt dit, maar soms zit er een verschil in de getoonde voorraad en de daadwerkelijke voorraad. Wanneer dit het geval is zullen we in overleg opzoek gaan naar een vergelijkbaar of beter alternatief.

Géén verzendkosten

Wij berekenen géén verzendkosten in Nederland, België en Duitsland.

Levering in Europa

Het is mogelijk om bestellingen te versturen naar adressen in heel Europa. Neem contact met ons op om de mogelijkheden en tarieven te bespreken.

Retourneren: Niet goed, geld terug

Wij helpen je graag met het maken van de juiste keuze. Mocht je een product niet meer nodig hebben, dan kan het in de originele verpakking en natuurlijk ongebruikt worden geretourneerd.

Geretourneerde onderdelen worden zeer zorgvuldig en deskundig geïnspecteerd, zo wordt de veiligheid van onze klanten gewaarborgd. Bij duidelijke gebruikssporen op het geretourneerde product wordt het aankoopbedrag deels of niet vergoed. Je retour kan alleen worden verwerkt wanneer je het retourformulier invult en de retourcode uitprint of opschrijft en mee zendt met de retour zending. Alleen dan kunnen we je retour behandelen.

Het retourformulier vind je hier.

Kosten retourneren

Het te retourneren product dient gefrankeerd te worden verzonden met één van de transporteurs. In geval van een beschadigd of verkeerd geleverd artikel bieden wij je graag een verzendetiket aan om gratis te retourneren. Wanneer een product geretourneerd met een andere reden zijn de kosten voor de klant. Op deze manier stimuleren wij jou om weloverwogen beslissingen te maken en zo het transport en dus de uitlaatgassen te minimaliseren. Dit is uiteindelijk beter voor mens en milieu. Ook voorkomen deze weloverwogen beslissingen het overbodig retourneren van veiligheidsproducten rondom remmerij en ophanging.

100 dagen bedenktermijn

Producten kunnen binnen 100 dagen geruild of geretourneerd worden. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden.


Veel gestelde vragen

Hieronder vindt je snel antwoord op alle vragen.

Bestellen
Een bestelling plaatsen is heel makkelijk!
  • Begin met het invullen van een kenteken op de homepage.
  • Selecteer het onderdeel dat je zoekt in de popup die wordt getoond.
  • Het systeem helpt je automatisch door het proces heen, Mocht je toch ergens tegenaan lopen bel dan even met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder. Geen kenteken bij de hand? volg dan de stappenplan op de website d.m.v. auto-merk en type selectie.
  • Als je het juiste product hebt gekozen en in het winkelmandje hebt gedaan, dan kan het afronden van de order beginnen. Volg hiervoor alle stappen op de website.
Een product bestellen zonder kenteken is mogelijk als je deze niet bij de hand hebt.
  • Begin op de homepagina van onze website.
  • Klik op het onderdeel dat je zoekt.
  • Kies hierna het merk, model en type van de auto.
  • Tot slot motorinhoud en bouwjaar selecteren.
  • Hierna kan je alle producten inzien geschikt voor dat type auto.
Betalen

Bij ons is betalen heel eenvoudig. Je kunt kiezen uit de meest bekende betaalmethodes. Wij bieden de volgende betalingsmethodes aan.

  • iDeal Gratis
  • PayPal Gratis
  • Creditcard + €2,95
  • Mistercash (België) Gratis

  • Przelewy24 Gratis
  • Bancontact Gratis
  • KBC/CBC Payment Gratis
  • Belfius Gratis
  • Giropay Gratis
  • Sofort Banking Gratis

  • Achteraf betalen
  • Afterpay (betaling achteraf) + €0,95
  • Klarna (betaling achteraf) + €0,95

Afterpay

AfterPay voert voor onze webshop het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Bij ons kan je betalen met een digitale factuur tot een bedrag van 400 euro. Ter goedkeuring van het verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid Afterpay zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kan je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Voor vragen kan je altijd contact opnemen met Afterpay die betrekking hebben op de betaling. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Levering
Dat ligt aan de tijd waarop je besteld hebt:
  • Bestel je producten op onze site welke op voorraad zijn voor 17:00? Dan heb je de bestelde onderdelen de volgende werkdag in huis.
  • Bestel je producten op onze site welke op voorraad zijn na 17:00? Dan heb je de bestelde onderdelen overmorgen in huis.
Bij ons betaal je geen verzendkosten! Dat is een van onze unieke services.
Wij werken met twee verzendpartijen, DPD en PostNL. Het ligt aan de grote van het pakket met welke vervoerder het verstuurd zal worden.
Na het plaatsen van de bestelling ontvang je direct een orderbevestiging van de bestelling, dit is tevens je factuur. Geen e-mail ontvangen? Check in dit geval even de ongewenste email box. Mocht hij hier niet in staan dan kan het wezen dat je e-mailadres niet correct is. We raden je aan om dit even te melden aan ons via de telefoon. Dan zorgen we dat je alsnog de orderbevestiging ontvangt.
Ja, wij verzenden ook naar België. Ook voor België geldt gratis verzending. In de meeste gevallen zijn artikelen die op werkdagen voor 17:00 besteld worden ook de volgende dag in huis. Echter kan dit door de afstand soms een dag langer duren. Bedankt voor uw begrip.
Ja, wij verzenden ook naar Duitsland. Ook voor Duitsland geldt gratis verzending. In de meeste gevallen zijn artikelen die op werkdagen voor 17:00 besteld worden ook de volgende dag in huis. Echter kan dit door de afstand soms een dag langer duren. Bedankt voor uw begrip.
Retouren
Het artikel kan je heel gemakkelijk ruilen of retourneren met het retourformulier.
  • Wij dienen het artikel binnen 100 dagen na verzenddatum ontvangen te hebben.
  • Het artikel moet in de originele verpakking zitten.
  • Binnen 2 werkdagen na ontvangst van je retour/ruiling krijg je een bevestiging per e-mail.
  • Het bedrag wordt binnen 14 dagen na ontvangst van je retour weer teruggestort naar het rekeningnummer wat ingevuld is op het retourformulier.
Zodra een order bij ons binnenkomt gaan wij er direct mee aan de slag. We gaan eerst nog wat controles uitvoeren om te kijken of het bestelde product wel echt op uw auto past. Mocht dit het geval zijn dan zetten wij de order door naar het magazijn. Op het moment dat het magazijn ermee aan de slag gaat kunnen wij de order helaas niet meer annuleren. Het is dus van belang om het zo spoedig mogelijk door te geven.
Klachten?
Als je een klacht hebt over onze webshop dan kan je ons dit via het contactformulier laten weten. Geeft daarbij altijd het ordernummer en de adresgegevens van je bestelling aan ons door. Zonder deze gegevens kunnen we je klacht lastiger in behandeling nemen. Wij doen ons uiterste best om je klacht zorgvuldig te behandelen en waar mogelijk ook op te lossen.
Hulp nodig?

Wij weten alles over SEAT onderdelen en kunnen helpen u graag met de juiste onderdelen.

Verzending
Nu besteld, is morgen GRATIS in huis!
Tot 17:00 besteld is de volgende dag GRATIS bij u in huis bezorgd.
Veilig bestellen
iDeal
CreditCard
PayPal
AfterPay
Bancontact
SOFORT Banking
KBK/CBC Payment
Belfius
Przelewy24
Verzendpartners
PostNL
DPD
Koop online met kortingen, speciale aanbiedingen en promoties - TecDoc Inside

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.